17.8.2014

Koulu alko.




Oon 18-vuotias matkailualan ensimmäisen vuoden opiskelija.
Harrastan valokuvausta ja kaverina toimii Canonin 5D ja siihen muutamia putken pätkiä. Mulla on koira, Dumle, 7-vuotias chow chow tyttö. Tässä blogissa aion jakaa ottamiani valokuvia ja kaikki tässä blogissa on mun ottamia kuvia, ellei toisin mainita ja kopioida et saa, vaikka mieli tekisi. Paitsi jos kysyt nätisti, niin ehkä sitten. Aion kirjottaa myös opiskeluuni liittyvistä asioista ja niiden etenemisestä, mutta lupaan, että se ei tuu olee tylsää. Intohimoni on matkustus ja seikkailu, oon myös aikamoinen tapaturmamagneetti, niitäkin juttuja voin tänne jakaaa...

Tässä aluks kerron asioista, jotka on mulle tärkeitä.




-Äiti







-Dumle 


Dumle ei oo ehkä tottelevainen, leikkisä tai seurallinen, mut se on mun Dumle. Se ei tuu luo kun käsketää, eikä se oo eläessään noutanu mitään tai yrittäny olla kenenkää mieliks. Se on silti rakastettavin koira koskaan, se kiintyy vain muutamaan ihmiseen, eikä ulkopuoliset pidä sen luonnetta välttämättä viehättävänä, mut sen perhekeskeisyys ja uskollisuus on mun mielestä ihailtavaa. Jos ollaan lomalla ja Dumle on hoidossa, se ei syö mitään. Joskus se paastos kaks viikkoa, ku oltiin pois. Jos me se hylättäis, se varmaan kuolis mielummin, kun kiintyis uusiin ihmisiin.


-Jeppe

Voithan sä yrittää löytää tästä maailmasta jonkun yhtä mahtavan ihmisen, mutta et sä löydä. En tajua, miten se jaksaa mua tai et miten se ylipäätään osaa ajatella kaiken nii järkevästi ja jos mä panikoin , nii Jeppe osaa aina rauhottaa.




-Miksu 

Isoveli. Vaikka tapellaan tosi pienistä asioista, niin Miksu on ainoo ihminen, joka pystyy oikeesti ymmärtää kaikkea mitä ollaan koettu. Paras veli ja aika suojeluvaistonen. (Ehkä joskus vähän liiankin...)





-Valokuvaus


Oon harrastanu valokuvausta jotain 5 vuotta, välillä vähemmän ja välillä vähän enemmän..
Joskus saan inspiraatioita ja joskus kameran kaivaminen esille on pakkopullaa. Haluisin kyllä, että tulevaisuudessa valokuvaus ois jotenki osana mun työtä.











2 kommenttia:

  1. Wau, miten upeita kuvia! Tuttuja mallejakin näyttäisi olevan :) Innolla jään seuraamaan tulevia postauksiasi.

    VastaaPoista