12.9.2014

Aito kalahoito

Shabat shalom vaan täältä Israelista.
Oon ollut Israelissa tiistaista lähtien, Jerusalemissa on käyty ja serkun häät juhlittu. Kerron niistä myöhemmin ja kuviakin tulee.

Tänään kuitenkin käytiin lähteellä (jonka nimeä en kuollaksenikaan muista, enkä herätä äitiä, että voisin kysyä, päivitän myöhemmin...) Uin kaikessa rauhassa, kunnes... jokin koski mua jalkaan. Menin paniikkiin. Siis en voi kuvailla sitä tunnetta. Katoin mun jalkoja, ja niissä oli kiinni toistakymmentä kalaa. Niitä samoja kaloja, joiden hoitoja myydään jossain kauppakeskuksissa ja se maksaa jotain toista kymmentä euroa, annoin niitten sit tarkotuksella ruokailla mun jalasta :--D Ihan hullun tuntusta.






Mä en sit tienny, et mikä ton kalahoidon virallinen nimi on ja Google-haen ensimmäinen linkki vähän säikäytti, HIV tukikeskus, mut sit kun avasin sen, niin helpotuin... (:D)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti