24.9.2014

Israelis taas kävin

 Tulin muutama päivä sit Israelista. Aika perus reissu. Serkulla oli häät, mut jostain kumman syystä mulla ei oo oikein sielt kuvia. Tai kyl mä tiedän miks, mut ihan sama. Oli ihan hullut häät. Ei yhtään ku Suomes. Ilmanen baaritarjoilu, ruuat ja kunnon musiikit. Vihkimistä ei ollut, mutta 'rabbi' luki seitsemän rukousta. On mulla sieltä yks kuva ainakin, joka on tässä:



Ja tässä jotain satunnaisia kuvia vain:


Jerusalemis boustaas


HDR-kuva Tel Avivsta

-----------

Mut aina mulle sattuu. Viimesenä iltana oikasin juna-asemalta kävellessäni sellanen n. 50m pusikon läpi,
Etin jotain kohtaa mistä pääsis läpi ja sit joku koski mua selkään. Siellä ryteikössä, rupes vaan juoksee satasta sinne puskaan karkuun.. (:D) Se huus mun perään ja paniikis vedin sellasen tiheen piikiken äään puskan läpi kattomat taakseni. Kelasin jälkeenpäin et ehkä se oli jonku kodittoman koti, mut en halunnu jäädä sen luo kahville. Selvisin naarmuil.

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti